Interneto puslapių kūrimas ne visada atliekamas programuojant

interneto puslapių kūrimasNet neįsivaizduojate kiek pinigų teks išleisti samdant programuotojus, jog šie sukurtų interneto svetainę? Jums reikėtų žinoti, kad interneto puslapių kūrimas vyksta ne vien tik programuojant – tinklapiai gali būti sukuriami tiesiog įsidiegiant turinio valdymo sistemas. Pabrėžtina, kad tokios interneto svetainės sukūrimas jums kainuotų mažiausiai, nes tai daug vargo nereikalaujantis darbas. Kas liečia tinklapių programavimą, žinokite, kad kainas specialistai nustato individualia tvarka. Tai reiškia, kad vieni gali nustatyti didesnius, kiti – mažesnius paslaugų įkainius. Norintiems išleisti kuo mažesnę pinigų sumą, iš pradžių reikėtų aiškiai nubrėžti tikslus kokios interneto svetainės reikia. Toli gražu ne kiekvienas turės mokėti milžiniškas sumas.

Norint sužinoti bent jau kažkokias kainas, tiesiog reikia pasinaudoti paieškos sistemomis internete. Lengviausias kelias – suvesti terminą „internetinio puslapio kūrimas kaina“. Suvedus šį terminą, gausite rezultatus, kuriuose bus pateikti specialistų pasiūlymai. Žinoma, paieškos sistemos galbūt grąžins netgi nuorodas į mokomuosius straipsnius. Turėkite galvoje, kad tokie pasiūlymai yra ypač specifiniai. Juos jau iš anksto nurodoma ką gauna klientas už nurodytą kainą. Jeigu jis pageidauja kažko papildomo, tuomet jam ir tenka mokėti papildomas sumas. Mažiausias kainas nustato tie, kurie dirba tik ties turinio valdymo sistemų diegimu. Tai pačios elementariausios interneto svetainės, kurios dažniausiai yra skirtos informacijos pateikimui.

Programuotojų paslaugos dažniausiai reikalingos tiems, kurie nori išskirtinių projektų. Kiekvienas tinklapis gali būti programuojamas nuo visiško nulio. Kuo labiau patyręs specialistas, tuo greičiau ir efektyviau jis dirba. Dėl to jis gali nustatyti mažesnę galutinę paslaugų kainą. Jeigu specialistas dirba pagal valandinius įkainius, tuomet jis kainą gali nustatyti pagal projektą. Tai reiškia, kad jis įvertina darbų trukmę valandomis ir tuomet tą skaičių padaugina iš nustatyto valandinio įkainio. Žinoma, turėkite galvoje, kad vieni specialistai yra tiek įgudę, jog per valandą gali nuveikti daug ką. Kiti, aišku, per valandą nenuveiks nieko, todėl jiems galbūt teks mokėti didesnę sumą. Visada siūloma prieš paslaugų užsakymą patiems įvertinti norimo projekto funkcionalumą, jog paskui nereikėtų stebėti kodėl kai kurie specialistai nustato tokias dideles paslaugų kainas.

SEO informacija: kokybiškos atgalinės nuorodos

nuorodosPasidarėm puslapį. Viskas veikia, bet sakė reikia dabar tų nuorodų užsipirkti. Ką galite pasiūlyti?

Tokie klausimai Rasytojas.lt el. pašto dėžutę „sudrebina“ vis dažniau ir dažniau Norėtume plačiau papasakoti, kaip yra su tuo nuorodų „užsipirkimu“.

Nuorodomis prekiauti negalima

Neseniai Google paieškos sistemos inžinierius ir SEO kelrodis Matt Cuts atsakė į vieną iš daugelio panašių klausimų. Savo video jis teigia, kad, jei gavote nuorodų iš puslapio, kuris jas nusipirko, tos nuorodos nelabai bus ko vertos ir jūsų puslapiui nepakenks. Nepakenks, bet ir nepadės. Tai tik dar vienas įrodymas, kad nuorodų pirkti negalima.

Kaip vyksta pirkimas? Labai paprastai. Įsivaizduokite, kad yra puslapis su įvairiais juokeliais. Jis gana lankomas, jame daug puslapių su įvairiais juokais. Puslapio savininkai paskelbia, kad parduoda nuorodas arba vietą nuorodoms. Sumokate kelis šimtus litų už metus ir puslapio apačioje administratoriai patalpina į jus nuorodą. Taip per vieną dieną gaunate nuorodas iš kokio 100 000 puslapių apie juokelius.

Kas vyksta toliau? Toliau jūsų puslapis palaikomas labai geru ir pakyla paieškos sistemos rezultatų eilėje per kelias pozicijas į viršų. Visi džiaugiasi, ploja, mintyse skaičiuoja būsimą pelną, kurį atneš lankytojai. Po kurio laiko Google robotas perskaito visus puslapius, kuriuose yra patalpinta nuoroda ir pradeda analizuoti ten esančius raktinius žodžius. Jei jūsų puslapis yra apie juokelius ir humorą – viskas tvarkoje. Įdomių minčių Google robotams kyla tada, kai jie mato juokelių puslapį rekomenduojantį buhalterineių paslaugų arba langų gamintojų puslapį. Čia prasideda linksmybės. Kadangi turinys yra nesusijęs, nuorodų reikšmė mažinama ir jūsų puslapis krenta paieškose žemyn.

Po kurio laiko Jūsų nuorodos laikas pasibaigia. Administratorius išima nuorodą iš savo puslapio. Po kurio laiko Google robotai būna labai nustebę – kaip jūsų puslapis, turėjęs 10 000 atgalinių nuorodų, staiga jų visų nebeteko? Ar tik nebus čia kažkokios klastos? „Klastingus“ puslapius Google baudžia sumenkindama pozicijas paieškoje. Netekę tiek nuorodų, tikriausiai nukrisite gana žemai paieškos rezultatų eilėje. Tai dėl to, kad buvote nusipirkę nuorodų. Pats nieko nedarėte? Tai gal jūsų SEO paslaugų teikėjai tai padarė už jus? Reikalaukite ataskaitų, kur nuorodos buvo patalpintos.

Kokybiškas turinys

kokybeKokybiškas turinys yra esminis Google reikalavimas. Ne tik pačiame puslapyje, bet ir kituose puslapiuose, kurie deda nuorodas į jūsų puslapį.

SEO paslaugos apima analizę, atgalines nuorodas ir šiek tiek SEO tekstų. Tai reiškia, kad SEO konsultantai, į kuriuos kreipiatės pagalbos kokybiško turinio greičiausiai neruošia. O juk Google yra aiškiai pasakęs – kokybiškas ir susijęs turinys yra geriausia vieta vertingai nuorodai.

Bet juk „užsipirkote“ 100 000 atgalinių nuorodų… Kuo gi jos blogos? Pirmiausiai, jos patalpintos puslapiuose, kurie NĖRA apie jūsų verslo sritį. Antra, vargu ar tuose puslapiuose yra kokybiško teksto, nes Google robotai puikiai supranta, kur yra iliustracija ir komentarai. Toks puslapis paprastai nėra laikomas naudingu, nes tokio turinio išliekamoji vertė yra labai menka. Tai koks tas kokybiškas turinys, paklausite. Jūs tokį kaip tik ir skaitote 😉 Tai naudingas straipsnis, kuriame yra gausu teksto, nežaidžiama su raktiniais žodžiais, naudojamas teksto formatavimas, iliustracijos, video. Toks tekstas nusipelno būti pasidalintas socialiniuose tinkluose, nes jis parašytas su tikslu duoti naudos skaitytojui. Beje, ar žinote, koks yra juokelių puslapių tikslas? Labai paprastas – sugeneruoti kuo daugiau puslapių, kuriuos verčiant keistųsi vaizdinė ir tekstinė reklama. Papildomai – nuorodų pardavimas.

Patarimas: nuorodos tik iš kokybiškų puslapių

Mūsų patarimas yra paprastas – siekite ne kiekybės, o kokybės ir nuorodas rinkite iš KOKYBIŠKŲ puslapių, kurie yra susiję tematika, o ne apie bet ką.

patarimasJei reklamuojate savo žaliuzių prekybos puslapį, nuorodas gaukite iš puslapių apie žaliuzes, statybą, langų įrengimą, interjero idėjas ir t.t. Jei reklamuojate tokį dalyką, kaip SEO paslaugos, nuorodą gaukite iš tokių straipsnių kaip šis – apie rinkodarą, interneto puslapių kūrimą, paieškos sistemas ir SEO. Tik tada jūsų nuoroda bus vertinga. Priešingu atveju – pinigai į balą, o naudos nebus jokios. Kai kuriais atvejais galite net patirti nuostolių, jei Google nuspręstų jūsų puslapį nubausti.

Beje, paskutiniai turinio rinkodaros patarimai iš profesionalų. Jei tekste yra reklamuojamas tam tikras prekinis ženklas ir paslauga, būtina apie tai nurodyti prirašant kad tai reklaminis tekstas. Na, va, nurodėme… 🙂 Dabar ramu.

Tinklaraštis verslui: kodėl reikalingas?

Tinklaraštis yra asmeninės pozicijos ir nuomonės išreiškimo įrankis, kuriuo dažnai naudojasi pavieniai asmenys. Verslui tinklaraštis yra naudojamas dėl kiek kitų priežasčių, pirmiausiai tai ryšių su visuomene kanalas, o kartais ir įrankis pardavimams skatinti. Dažniausiai keliamas klausimas yra “Ar jo reikia?”.

Atsakymas yra vienareikšmiškas – TAIP, reikia.

Dažna įmonė savo interneto puslapiuose turi skyrelį “Naujienos”. Jis dažniausiai būna pustuštis, nes įmonės vadovai mano, kad naujienų pas juos nėra, arba tiesiog nėra, kam jas rašyti. Yra ir trečias variantas, kai atrodo, kad naujiena yra nepakankamai reikšminga, kad ji atsirastų “Naujienose”. Tokia “nereikšminga” informacija gali laisvai atsirasti tinklaraštyje.

Interneto puslapis dažnai būna nepritaikytas įvairioms akcijoms skelbti. Tinklaraštis tam labai tinkamas, nes galima bet kokiu būdu paskelbti apie organizuojamą akciją ar nuolaidas. Nesvarbu, kad nuolaida taikoma tik vienam produktui ar paslaugai. Nesvarbu, kad ji nedidelė. Ši informacija gali atsirasti tinklaraštyje. Tada belieka pasidalinti per socialinius tinklus. Tai gali padaryti visi darbuotojai, net jei Facebookas yra ir blokuojamas darbovietėje.

Darbuotojo paieška yra kitas momentas, kai kyla klausimas, kaip paskleisti informaciją apie ieškomą poziciją. Galima reklamuoti CV puslapius, bet tada visi lankytojai eis pas juos, o ne į įmonės puslapį. Tinklaraštis gali būti ta vieta, kur apie darbuotojų paiešką galima paskelbti originaliai ir kūrybiškai.

Tinklaraštis yra puiki vieta pristatyti savo darbuotojus, kurie dirba su klientais. Vadybininkai, kurie dirba su klientais ar tiekėjais yra pusiau vieši asmenys, įmonės ambasadoriai, tad galima pardavimus vykdyti tiesiai per juos. Pristatyti žmogų galima per jo pomėgius. Yra pastebėta, kad tų pačių pomėgių vienijami pirkėjai ir pardavėjai greičiau randa bendrą kalbą, jų bendravimas yra nuoširdesnis. Pavyzdžiui, medžiotojas visada supranta kito medžiotojo poreikius. Bekelės visureigių entuziastas gali lengvai padėti kitam bekelės ralių dalyviui. Dėl to pristačius vadybininko pomėgius tinklaraštyje, galima tikėtis dėmesio iš panašių interesų turinčių klientų.

Tinklaraštis yra puiki vieta nuorodų tinklo plėtimui. SEO aspektas yra be galo svarbus, nes būtent tinklaraštis atstoja kitą interneto puslapio sritį – “Straipsniai”. Paprastai šioje srityje pateikiami keli straipsniai apie įmonės veiklą, produktus ar paslaugas. Į tokius straipsnius nuorodas gauti yra paprasčiau, nei į pagrindinį įmonės puslapį. Kaip tai daroma – klauskite SEO konsultantų.

Klientai dažnai turi klausimų. Kartais klausimai kartojasi ir vadybininkams sukelia nemažai nepatogumų aiškinant tam tikras detales. Paprastai tokiu atveju pasiruošiamas šabloniškas atsakymas, kuris kopijuojamas ir siunčiamas visiems paklausėjams. Jei esate išsiuntę jau penkis tokius laiškus, reiškia jų gali būti ir ateityje. Tokį laišką galima paskelbti tinklaraštyje ir duoti nuorodą klientams. Tokiu būdu tinklaraštis tampa klientų aptarnavimo įrankiu. Taip pat galima skatinti klientus klausti klausimų ir užduoti juos tinklaraščio komentaruose viešai. Aišku, komentarai turėtų būti moderuojami.

Įmonės tinklaraščio poreikis yra gana nemažas, tačiau dažna įmonė vis dar dvejoja. Kiek kainuoja išlaikyti tokį tinklaraštį? Jei informaciją rengsite patys – tada nieko. Jei reikės pagalbos ruošiant tekstus – 100-500 litų, priklausomai nuo tekstų kiekių. Optimalus tinklaraščio įrašų skaičius per mėnesį – 3-4. Minimalus – bent vienas įrašas per mėnesį.

Techniškai jį sukurti nesudėtinga, bet geriausiai, kad tuo iš kartų pasirūpintų interneto puslapį kurianti bendrovė.

Ką rašo Svetainis.lt tinklaraštis

Interneto puslapių kūrimas išgyvena puikų laikotarpį. Arši konkurencinė kova tarp 100 įmonių ir dar tiek pat laisvadarbių kūrėjų sudaro sąlygas visiems susikurti tokią interneto svetainę, kurios iš tikrųjų reikia. Pinigai ar technologijos čia nelabai svarbu. Svarbiausia – galimybės ir norai turėti savo interneto svetainę.

Svetainis.lt – tinklaraštis apie interneto svetainių kūrimą, rašantis populiariai. Jis yra skirtas visiems puslapio vartotojams, o ne tik kūrėjams ir dizaineriams. Šiame tinklaraštyje pasistengsime atskleisti tam tikras galimybes ir tendencijas, kuriomis galite pasinaudoti. Informaciją rašys patyrę žmonės, sukūrę ne vieną interneto svetainę.

Stengsimės nagrinėti tokias temas kaip interneto svetainių kūrimo pagrindai, jų reklama, tekstų parengimas, interneto rinkodaros įrankiai, socialiniai tinklai ir t.t. Tikėsimės, kad temos bus įdomios ir naudingos.

Taip pat stengsimės pristatyti ir interneto puslapių kūrėjus ir jų kai kuriuos darbus.

Visada laukiame jūsų pasiūlymų ir pageidavimų el. paštu [email protected].