Interneto puslapių kūrimas ne visada atliekamas programuojant

interneto puslapių kūrimasNet neįsivaizduojate kiek pinigų teks išleisti samdant programuotojus, jog šie sukurtų interneto svetainę? Jums reikėtų žinoti, kad interneto puslapių kūrimas vyksta ne vien tik programuojant – tinklapiai gali būti sukuriami tiesiog įsidiegiant turinio valdymo sistemas. Pabrėžtina, kad tokios interneto svetainės sukūrimas jums kainuotų mažiausiai, nes tai daug vargo nereikalaujantis darbas. Kas liečia tinklapių programavimą, žinokite, kad kainas specialistai nustato individualia tvarka. Tai reiškia, kad vieni gali nustatyti didesnius, kiti – mažesnius paslaugų įkainius. Norintiems išleisti kuo mažesnę pinigų sumą, iš pradžių reikėtų aiškiai nubrėžti tikslus kokios interneto svetainės reikia. Toli gražu ne kiekvienas turės mokėti milžiniškas sumas.

Norint sužinoti bent jau kažkokias kainas, tiesiog reikia pasinaudoti paieškos sistemomis internete. Lengviausias kelias – suvesti terminą „internetinio puslapio kūrimas kaina“. Suvedus šį terminą, gausite rezultatus, kuriuose bus pateikti specialistų pasiūlymai. Žinoma, paieškos sistemos galbūt grąžins netgi nuorodas į mokomuosius straipsnius. Turėkite galvoje, kad tokie pasiūlymai yra ypač specifiniai. Juos jau iš anksto nurodoma ką gauna klientas už nurodytą kainą. Jeigu jis pageidauja kažko papildomo, tuomet jam ir tenka mokėti papildomas sumas. Mažiausias kainas nustato tie, kurie dirba tik ties turinio valdymo sistemų diegimu. Tai pačios elementariausios interneto svetainės, kurios dažniausiai yra skirtos informacijos pateikimui.

Programuotojų paslaugos dažniausiai reikalingos tiems, kurie nori išskirtinių projektų. Kiekvienas tinklapis gali būti programuojamas nuo visiško nulio. Kuo labiau patyręs specialistas, tuo greičiau ir efektyviau jis dirba. Dėl to jis gali nustatyti mažesnę galutinę paslaugų kainą. Jeigu specialistas dirba pagal valandinius įkainius, tuomet jis kainą gali nustatyti pagal projektą. Tai reiškia, kad jis įvertina darbų trukmę valandomis ir tuomet tą skaičių padaugina iš nustatyto valandinio įkainio. Žinoma, turėkite galvoje, kad vieni specialistai yra tiek įgudę, jog per valandą gali nuveikti daug ką. Kiti, aišku, per valandą nenuveiks nieko, todėl jiems galbūt teks mokėti didesnę sumą. Visada siūloma prieš paslaugų užsakymą patiems įvertinti norimo projekto funkcionalumą, jog paskui nereikėtų stebėti kodėl kai kurie specialistai nustato tokias dideles paslaugų kainas.

Internetinių svetainių kūrimas

Internetinių svetainių kūrimasNorite susikurti tokią interneto svetainę, kuria galėtumėte didžiuoti 3-5 ar net daugiau metų? Atkreipkite dėmesį į šiuos praktiškus patarimus. Nesvarbu, ar kursite patys, ar samdysite profesionalus dizainerius ir programuotojus – visa tai tikrai pravers. Internetinių svetainių kūrimas nėra paprastas vaikų žaidimas, kaip kad gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, tad išprusimas šioje srityje bus tikrai naudingas.

  1. Logiška ir aiški struktūra. Labai aiškiai suplanuokite, kur bus įmonės naujienos, kaip bus sugrupuotos įmonės paslaugos, ką vaizduosite galerijoje. Aiški ir paprasta struktūra padės sukurti patogią navigaciją, o tai labai palengvins darbą jūsų lankytojams, ieškantiems informacijos. Kaip tą struktūrą padaryti paprastą? Tiesiog vadovaukitės elementariausia logika ir duokite ją išbandyti nesusijusiems su jūsų darbu žmonėms. Jei jie supras iš struktūros, kuo užsiimate, sveikiname, jums pavyko…
  2. Geri tekstai. Kai jau turite struktūrą, galite pradėti ruoštis tekstus. Rašysite patys? Tada susidarykite tam tikrą kiekvieno teksto planelį. Jei aprašinėjate paslaugas, nuspręskite, kokia struktūra jums labiausiai tiktų. Kaip tai atrodo? Labai paprastai:
  • Kas yra ši paslauga?
  • Koks yra šios paslaugos specialus pasiūlymas?
  • Kam ji yra skirta?
  • Kokie yra jos išskirtinumai?
  • Trumpas DUK.
  • Raginimas susisiekti.

Viskas labai paprasta ir aišku. Reikia tik prie kiekvieno paragrafo parašyti po 2-3 sakinius ir turėsite puikų tekstą. Neturite, kas parašo? Kreipkitės į profesionalus. Jiems taip pat galite pateikti tokį planelį ir jie parašys tai, ko reikia.

  1. Kontaktai matomoje vietoje ir raginimas veikti. Kai teikiate paslaugas ir neturite elektroninės parduotuvės, kvietimas veikti („call to action“) gali būti kiti veiksmai – paskambinkite, pasidalinkite socialiniuose tinkluose, parašykite laišką, užpildykite formą, užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir t.t. Šalia tokių kvietimų veikti reikalingi ir aiškūs jūsų kontaktai. Jie paprastai parašomi matomiausioje puslapio vietoje – viršutiniame dešiniajame kampe.
  2. Iliustracijos. Kai teksto yra daugiau nei 5 sakiniai, iliustracija puslapiui suteikia rimtumo ir pagerina estetinį vaizdą. Dėl to reiktų jomis pasirūpinti. Aišku, jei turite kažkokio produkto aprašymą, be iliustracijų čia neišsiversite. Galima į tektą įdėti 3-10 iliustracijų, kurios parodys jūsų produktą iš visų pusių. Iliustracijos – nebūtinai nuotraukos. Tai gali būti ir stilizuoti grafikai, karikatūros, brėžiniai, prezentacijų antraštės, video klipai.
  3. Pritaikymas mobiliosioms versijoms. Tai labai svarbu. Puslapio dizainas turi būtu padarytas taip, kad jis taip pat gražiai atsivertų ir išmaniojo, ir planšetinio kompiuterio ekrane. Tai nėra kažkoks stebuklas, tiesiog teisingai ir tvarkingai parašytas CSS, numatantis teisingas proporcijas visiems šriftams, iliustracijoms, tekstams ir t.t. Šiuolaikinis WordPress dizainas tokias galimybes turi, ne veltui jis naudojamas didžiojoje daugumoje interneto svetainių.

Interneto svetainių kūrimas bus sklandus, jei pasirūpinsite visomis šiomis detalėmis.

 

Interneto puslapių kūrimas – namų darbai

Interneto puslapių kūrimasNorime pasidalinti savo patirtimi, kurią įgavome per dešimtis metų kurdami interneto puslapius. Nežiūrėkite į ją skeptiškai – tai reali patirtis, kuri kartais buvo labai karti…

Interneto puslapių kūrimas paprastai tęsiasi keletą mėnesių. Iš tiesų realaus darbo yra vos kelioms dienoms. Kodėl svetainės kuriamos taip ilgai? Atsakymas itin paprastas – kažkas nepadaro savo namų darbų laiku ir vietoje. Jei esate užsakovas, tikriausiai paklausite, kas per namų darbai?.. Deja, juos paruošti turi abi pusės, o kartais net ir trečiosios šalys.

Interneto puslapių kūrimas paprastai prasideda nuo komercinio pasiūlymo, kuriame pateikiama preliminari struktūra. Tai pirmieji namų darbai, kuriuos atlieka web studija. Ji analizuoja potencialų klientą, jo aplinką ir pasiūlo kažką specifinio būtent tam užsakovui.

Kitus namų darbus privalo ruošti jau ir pats užsakovas. Pirmiausia, rinkodaros skyrius turi aiškiai nustatyti, kokie yra puslapio tikslai, kokių rezultatų iš jo tikimasi. Tai gali būti 200 lankytojų per savaitę, 15 užklausimų el. paštu per mėnesį, 1500 unikalių lankytojų per mėnesį. Kai aiškiai nustatomi tikslai, kūrėjas gali tiksliau pasiūlyti, kokių techninių priemonių reiktų imtis tų tikslų įgyvendinimui. Svetainės tikslus reiktų surašyti viename A4 formato lape trumpai ir aiškiai. Atsispausdinti tą lapą ir pasikabinti matomoje vietoje, kad rinkodaros specialistai nepamirštų pasitikrinti kasdien.

Nuo to prasideda visas kūrimo procesas. Kūrėjai siūlo savo idėjas ir tam tikras technologijas, užsakovas visa tai tvirtina ir darbas prasideda.

Kol vyksta programavimo-integravimo darbai, reikia užsakovui atlikti dar vienus svarbius namų darbus – pasirūpinti puslapio tekstais. Jais rūpintis reikia iš karto, nelaukiant, kada puslapis bus paleistas. Dabartinė patirtis rodo, kad būtent šioje vietoje stringama dažniausiai , nes be tekstų puslapis atrodo itin nykiai ir neprofesionaliai.

Kartais namų darbus tenka paruošti ir trečiosioms šalims – įmonėms, kurios yra nusamdytos atlikti tam tikrus veiksmus. Tai gali būti reklamos agentūra, ryšių su visuomene agentūra, rinkodaros ir pardavimų konsultantai ir t.t. Jiems reikia pasiruošti savo reikalavimus būsimam interneto puslapiui, į kuriuos atsižvelgia kūrėjai. Dažnas atvejis, kai į tokias įmones kreipiamasi post factum – kai viskas jau padaryta ir paleista. Tada dažnai girdimas priekaištas – reikėjo su mumis pasitarti prieš puslapį leidžiant į viešumą…

Kaip matote, interneto puslapių kūrimas – sudėtingas procesas, kuriame dalyvauja nemažai žmonių. Kai kažkurie neparuošia savo namų darbų, produktas gaunamas nepilnas, neišdirbtas, arba jo kūrimas užsitęsia ilgą laiką, kurio nėra…

 

Google AdWords ir pakartotinė rinkodara: svarbiausi niuansai

google adwordsDaugiau nei 95 proc. lietuvių naudojasi Google sistema, ieškodami informacijos apie pasirinktos kategorijos prekes ar paslaugas. Neatsitiktinai Google AdWords yra viena perspektyviausių ir veiksmingiausių internetinės reklamos formų. Vienas svarbiausių minėtosios paslaugos privalumų – vartotojų paieškų analizė ir geriausių rezultatų pateikimas. Atskiru privalumu laikoma ir patogi reklamos apmokėjimo sistema, t. y. klientas moka už rezultatą ir, stebėdamas duomenų analizę, gali racionaliai paskirstyti investicijas.

Kodėl Google reklama?

Svarbiausias Google AdWords tikslas – reklamos rodymas potencialiems klientams. Tai reiškia, kad minėtoji reklamos forma užtikrina aukštą investicinę grąžą. AdWords leidžia numatyti potencialių klientų poreikius ir sugrupuoti juos į atskiras kategorijas. Reklama transliuojama remiantis konkretaus regiono, paros laiko ir kitų individualių poreikių rodikliais.

AdWords reklama yra puikus pasirinkimas tiek mažesnėms, tiek didesnėms bendrovėms ir geras sprendimas trumpoms kampanijoms, pvz., specialiems pasiūlymams, akcijoms, išpardavimams ar renginiams. Google AdWords padės išspręsti ir naujo produkto įvedimo sunkumus. Visas transliuojamas reklamas galima koreguoti, sustabdyti ir iš naujo įjungti bet kurią dieną, bet kuriuo paros metu. Pageidaujantiems išskirtinumo siūlomos ne tik tekstinės, bet ir vaizdinės internetinės rinkodaros formos.

Pakartotinė rinkodara – remarketingas

Užpildyta prekių ir paslaugų rinka suteikia vartotojui galimybę rinktis, t. y. ieškodami konkretaus produkto, įvertiname kelių įmonių pasiūlymus ir sudarome alternatyvų sąrašą. Natūrali konkurencija verslininkus ragina stoti į kovą dėl potencialių pirkėjų. Remarketingas, t. y. pakartotinė rinkodara, siūlo optimaliausią minėtosios problemos sprendimą, t. y. jūsų svetainėje apsilankiusių ir ją palikusių vartotojų sugrąžinimą. Minėtoji paslauga buvusiems jūsų lankytojams siūlo reklamą, skatinančią sugrįžti. Pakartotinės rinkodaros veikimas pagrįstas Google AdWords reklamos skelbimų rodymu tiems lankytojams, kurie lankėsi jūsų svetainėje ir atliko tam tikrus veiksmus (pvz., domėjosi konkrečios prekės aprašu). Pakartotinė rinkodara potencialiems jūsų klientams teikia specialiuosius pasiūlymus (pvz., nuolaidas) ar ragina atidžiau pasidomėti tam tikra prekių kategorija.

Pakartotinė rinkodara yra puiki galimybė, leidžianti analizuoti potencialių klientų poreikius ir elgseną jūsų svetainėje. Jūs galite stebėti lankytojų pokyčius, įžvelgti tendencijas ir numatyti klientų poreikius. Tinkamai realizuota pakartotinės rinkodaros paslauga didins prekinio ženklo žinomumo rodiklius ir sustiprins bendrovės įvaizdį.

Bendradarbiaukite su profesionalais

Jei siekiate aukščiausių rezultatų, norite maksimaliai padidinti klientų gretas ir sukurti didžiausią investicinę grąžą, bendradarbiaukite su Google reklamos specialistais, teikiančiais aukščiausios kokybės paslaugas. Nepamirškite – internetinė rinkodara yra nuolatos besikeičianti, auganti ir tobulėjanti veiklos sritis, reikalaujanti praktinės patirties, įgūdžių ir profesinių žinių.

7 patarimai, kaip sukurti puikią interneto svetainę verslui

interneto svetainių kūrimasInterneto svetainių kūrimas yra menas, kurį įvaldę toli gražu ne visi kūrėjai. Vienam profesionalui tenka 9 mėgėjai, todėl atsirinkti, kas kurs Jūsų interneto svetainę, yra gana sunku. Kol ieškote, siūlome paskaityti kelis konkrečius patarimus, kaip sukurti efektyvią interneto svetainę.

  1. Aiškiai nuspręskite, ką lankytojas turi padaryti Jūsų svetainėje – paskaityti informaciją, rasti jūsų telefono numerį ir paskambinti? Užsisakyti paslaugą? Pateikti daugiau informacijos apie save ir savo pomėgius? Priežasčių gali būti daug, tad tikslių priežasčių ir tikslų suformulavimas padės kūrėjams nuspręsti, ką Jums sukurti.
  2. Struktūra pirmiau, o paskui dizainas. Iš anksto nustatykite, kokie puslapiai turi būti. Neleiskite interneto puslapių kūrėjams siūlyti savos struktūros, kurioje atsiras puslapiai, kurie stovės nereikalingi ir pustuščiai.
  3. Venkite vaikiškų specialiųjų efektų. Jūs kuriate interneto svetainę verslui, todėl venkite lengvabūdiškų efektų ir „mandrybių“, kurios tinkamas janatviškiems produktams reklamuoti, o ne reprezentuoti rimtą verslą ir paslaugas. Konkretus pavyzdys – kai rimta įmonė renkasi vieno puslapio svetainę, kuri tinkama asmeniniam puslapiui, vienkartiniam renginiui ar vienai prekei reklamuoti.
  4. Turinį ruoškite PRIEŠ svetainės sukūrimą, o ne PO. Taip išvengsite daugybės nesusipratimų, nes kūrėjai tada galės įvertinti turinio apimtis ir pasiūlyti priimtiniausią jo išdėstymą. Tai ypač svarbu puslapiams, kuriuose bus daug teksto. Tiesa, ten, kur jo labai mažai, irgi reikia papildomų pastangų, kad svetainė atrodytų respektabiliai.
  5. Interneto svetainių kūrimas turėtų trukti iki mėnesio laiko. To pasiekti galima iš anksto suplanavus visus procesus – derinimą, turinio paruošimą, sukėlimą, testavimą ir t.t. Tai eilinis projektas, kurio pabaigos datai vėluojant įmonė patiria nuostolių…
  6. Savo darbuotojams parenkite tam tikrą atmintinę, kurioje išdėstykite oficialų įmonės požiūrį į interneto puslapį, jo reikšmę ir įtaką pardavimo procesams, bendravimui su klientais ir t.t. Neįsižeiskite, tačiau apie Jūsų įmonę klientai manys tik blogai, jei jūsų darbuotojai jiems pasakos „ai, čia kažkokią nesąmonę sukūrė tas vadovas“… Toks požiūris yra nepriimtinas, net jei interneto svetainė ne visiems patinka.
  7. Jums nereikalinga atskira mobilioji versija. Reikalaukite savo interneto puslapio kūrėjų, kad esamas puslapis būtų sukurtas taip, kad puikiai atrodytų tiek išmaniojo telefono, tiek planšetinio kompiuterio, tiek 60 colių įstrižainės SmartTV ekrane.

Tikimės, kad šie patarimai privertė Jus pagalvoti apie savo interneto puslapio kūrimą rimčiau. Rinkoje labai daug ne itin patrauklių pavyzdžių. Tokie jie yra dėl to, kad užsakovai nesivadovavo sveiku protu, o kūrėjai buvo per „minkšti“ ir pritarė iš anksto pasmerktiems sprendimams. Interneto svetainių kūrimas – tik aukščiausio lygio profesionalų darbas. Investuokite į jį ir jis greitai atsipirks.

Norfa akcijos: sekame ir naudojamės geriausiais pasiūlymais

norfa akcijosVisi lietuviški mažmeninės prekybos tinklai vilioja klientus akcijomis. Kelias dienas, savaites ar net mėnesį trunkančios akcijos pritraukia nemažai žmonių. Tačiau ne tiek, kiek norėtų  prekybos tinklų rinkodaros vadovai. Todėl tam, kad klientai taptų labiau priklausomi nuo parduotuvės ir būtų skatinamas pirkimas, yra sukurtos lojalumo programos. Vieną tokių programų turi ir Norfa akcijos. Ką ši programa suteikia pirkėjui ir kaip ja naudotis?

Prieš dešimtmetį Norfa pristatė pirmąsias korteles – lygiai tokias pat, kokias siūlo Maxima, IKI ar kt. prekybos centrai. Per šį laiką tinklo nuolaidų sistema keitėsi kelis sykius, tačiau galiausiai apsistota ties momentinės ir kaupiamosios nuolaidos taikymu. Momentinė nuolaida reiškia, jog kiekvieną kartą apsipirkdami už tam tikrą sumą ir pateikę Norfa kortelę gausite atitinkamo dydžio nuolaidą, pavyzdžiui, perkant už 50 litų – 1 proc., už 100 litų – 2 proc. ir t.t. Kaupiamoji nuolaida taikoma atsižvelgiant į praėjusio mėnesio pirkinių sumą.

Tačiau Norfa kortelė yra naudinga ne vien dėl taikomų nuolaidų prie kasos. Prekybos tinklas, kaip ir visi kiti, vykdo aktyvią akcijų kampaniją. Su kortele Norfa akcijos gali būti dar geriau išnaudotos. Kortelių turėtojams reguliariai yra pateikiami išskirtiniai pasiūlymai. Daugelis akcijų yra skiriama ir įprastiems Norfa pirkėjams, neturintiems nuolaidų kortelės.

Norfa akcijas galima sekti keliais būdais. Pirmasis – specialūs prekybos tinklo leidiniai, kurie kiekvieną savaitę yra atnaujinami naujomis akcijomis. Šiuos leidinius galima rasti tiek parduotuvėje, tiek internete. Juose pateikiamos prekės, kurioms tą savaitę taikomos žemesnės kainos. Antrasis būdas – naujienlaiškis. Jei negalite skirti laiko leidinio skaitymui parduotuvėje ar prie kompiuterio ekrano, geriausius Norfa pasiūlymus galite gauti tiesiai į el. pašto dėžutę ir juos peržvelgti išmaniajame telefone ar kitame mobiliajame įrenginyje. Šia galimybe galite pasinaudoti apsilankę oficialioje prekybos tinklo internetinėje svetainėje.

Norfa akcijos gali būti stebimos naudojantis ir specialiai tam sukurtomis svetainėmis, pavyzdžiui, RaskAkcija.lt, kurios išvaizdžiai ir išsamiai pateikia daugelio lietuviškų prekybos centrų akcijas vienoje vietoje. Be to, šiose svetainėse pateikiamus prekybos centrų leidinius galima atsisiųsti į savo kompiuterį ir juos atsispausdinus naudoti kaip pirkinių sąrašą.

Svetainių kūrimas – ne hobis, o kokybiška ir profesionalumo reikalaujanti paslauga

svetainių kūrimas

Įvairių programinių įrangų bei profesionalių gidų pagalba svetainių kūrimas sparčiai išpopuliarėjo. Internete gausu informacijos apie šią veiklą, tačiau ji iš tolo neatspindi tikrosios tinklalapio vertės. Ją išgauti nėra paprasta, todėl dažniausiai pasikliaujama ne mėgėjiškomis žiniomis, o profesionalų atlikto darbo rezultatais, kurie, beje, retai nuvilia.

Reprezentacinė įmonės ar individualaus asmens svetainė klientui suteikia tam tikrą informaciją apie paslaugas teikiančio asmens veiklą. Tai bene svarbiausia sąlyga užtikrinanti klientui saugumą bei pasitikėjimą. Būtent todėlpuslapių kūrimas neturi apsiriboti vien technine puse, sistema turi ne tik puikiai veikti, bet ir suteikti malonią ir informatyvią aplinką klientui. Užėjęs į svetainę asmuo tikisi joje surasti tai, kas naudinga, tad Jūsų uždavinys yra Jam tai parūpinti. Maloni akiai aplinka ne tik sudomins lankytoją, bet tuo pačiu ir pabrėš firminio stiliaus įvaizdį.

Profesionalus svetainių kūrimas neapsiriboja vien struktūriškai užrašyta koduote, nepaprastai didelį vaidmenį atlieka ir dizainas. Tai, kas patraukia akį, visuomet žavi. Labai svarbios ir spalvos bei jų pasirinkimas, kadangi dažnai keisti tam tikras stiliaus detales nerekomenduojama. Viską derėtų sieti tiek su asmeniniu, tiek su produkto įvaizdžiu – juk tai dvi neatsiejamos sritys, kurios tarpusavyje turi derėti. Apsilankęs svetainėje klientas randa naudingos informacijos ir malonią atmosfera, kuri ne tik žavi klientą, bet ir suteikia savininkui realią naudą.

Tik kokybiškai sukurta svetainė sukuria produktui tinkamą įvaizdį ir skatina paslaugų pardavimą. Dėl šios priežasties kiekvienas verslininkas turėtų siekti šio profesionalumo. Tinklapių kūrimas nėra sudėtingas, tačiau neretai būtent dėl šio atlaidumo verslą vykdantis asmuo patiria pardavimų nuostolį. Nuvertinti tinklapio struktūros, dizaino ir funkcionalumo patogumą yra didžiausia klaida. Pasirūpinkite, jog Jūsų sprendimai būtų teisingi ir tinkamai pristatomi plačiai auditorijai žmonių.

Tinkamai sukurta virtualios erdvės atmosfera pasitarnauja net keliais skirtingais būdais. Ji lankytojams pateikia aktualią informaciją apie prekę ar teikiamą paslaugą, padeda susidaryti nuomonę apie jų kokybę, o visų svarbiausia – skatina pardavimo procesą. Būtent todėl svetainių kūrimas neturėtų būti nuvertinamas. Tai daug profesionalumo reikalaujanti paslauga, kuria pasinaudoti gali beveik kiekvienas.

Koreguojantys drabužiai vyrams padės sulipdyti puikią figūrą

Koreguojantys drabužiai vyramsNorite turėti gražią figūrą, tačiau nuolat iškyla problemų įgyvendinant šį tikslą? Žinoma, gali kilti įvairių nesklandumų. Štai dabar atsirado marškinėliai su dvigubo sluoksnio elastiniu diržu, kurie visiškai tolygiai apspaudžia kūną, taip neleisdami jums jaustis nepatogiai, o veiksmingumas išlieka toks pats.

Elastiniai medvilniniai marškiniai jums tikrai turėtų  padėti padės suformuoti tokią liemens sritį, kokios visada ir norėjote. Negana to, tam nereikia tiek daug pastangų, kaip, pavyzdžiui, kasdien einant į sporto klubą. Kadangi koreguojantys drabužiai vyrams yra sukurti iš labai elastingos ir besiūlės medžiagos, tai tokį drabužį galima nešioti ir derinti su įvairiais kitais drabužiais – ir su sportiniu komplektu, ir net prie oficialios aprangos, skirtos vaikščioti į darbą.

Šie koreguojantys marškinėliai vyrams yra ypatingi ir tuo, kad jie yra su kompresiniu diržu, tad žmogus gali jaustis iš tikrųjų labai patogiai – juk turbūt turėjote patirties ir su kitais figūrą bei liemenį formuojančiais drabužiais ir tikrai galėjote pastebėti, kad labai dažnai koreguojantys drabužiai vyrams nėra tokie jau komfortabilūs – jie pradeda veržti. Tai būna tokiais atvejais, jeigu medžiaga, iš kurios koreguojantys marškinėliai vyrams yra sukurti nėra pakankamai elastinga, arba tiesiog pats produktas nėra pakankamai kokybiškas. Taigi, tokiais atvejais atsiranda nemažai problemų ir tenka nusivilti. Tačiau perkant naujos technologijos kokybiškus koreguojančius marškinius su kompresiniu diržu iš varle.lt elektroninės parduotuvės jūs tikrai nenusivilsite nei kaina nei kokybe. Taip pat puiku ir tai, kad šios prekės gali būti jums pristatytos tiesiai į namus, o jeigu nenorite mokėti už pristatymo mokestį, tuomet galite tiesiog atsiimti varle.lt būstinėje – taip sutaupysite dar daugiau pinigų.

Ar internetu tokius koreguojančius drabužius vyrams pirkti pigiau?

Daugelis žmonių stebi per televiziją pasirodančias reklamas ir mato šiuos tikrai pažangius daiktus, tačiau labai dažnai iškyla viena pagrindinė problema – atrodo, jog tokie marškiniai kainuoja tikrai daug ir daugelis žmonių tiesiog negali to sau leisti. Tuomet viskas vyksta gan paprastai – žmonės bando surasti panašų dalyką turguje, o tai gali kainuoti tikrai pigiai, tačiau kokybė bus labai maža, arba daiktas bus tiesiog siaubingai nekokybiškas ir be garantijos.

O štai perkant internetu, tokioje elektroninėje parduotuvėje kaip Varle.lt, tikrai galite rasti šiuos marškinėlius labai pigiai ir ne tik apsirūpinti pats, tačiau pasiūlyti nusipirkti ir savo draugams.

Atsiliepimų apie paslaugas galia

„Su šia įmone buvo paprasta ir lengva bendrauti. Jie tikri savo darbo profesionalai.“

Agnė.

„Esu labai patenkintas aptarnavimu.“

Jonas.

„Labai džiaugiuosi, kad pasirinkau šią įmonę…“

Sergejus.

atsiliepimas
Gero atsiliepimo pavyzdys (kalbama apie vieną gyvenimo mokytoją).

Ką jums sako šie atsiliepimai apie įmonę? Man tai nieko. Sakote, kad kažkur jau matėte tokius? Žinokite, esu jau ir rašęs tokius klientų užsakymu, šalia kitų tekstų interneto puslapiui (Apie mus, Paslaugos). Taip supratote teisingai, rašiau tokius ir panašius atsieit klientų atsiliepimus. Man nereikia būti įtariu ir nepatikliu svetainės lankytoju, kad įtarčiau, kad šie atsiliepimai yra netikri. Kiek tokių yra lietuviškuose interneto puslapiuose? Dauguma!

Kliento atsiliepimas yra galingas ginklas. Kai kurios įmonės net neužsiima aktyvia klientų paieška – už juos tai daro esami klientai, kurie rekomenduoja įmonę savo draugams ir pažįstamiems. Paprasčiausiai rekomenduoja. Kaip tai vyksta? Kažkas klausia – „gal žinai, kas daro neblogai buhalterinę apskaitą?“. „Taip, mano buhalteriai gerai dirba. Maža firma, bet dirba normaliai, matosi, kad profai. Dirba nebrangiai, bet ir nechaltūrina… Galiu duoti kontaktą.“ Kai du pažįstami susitinka prie alaus bokalo, tokios rekomendacijos paprastai pakanka, tačiau internete viskas vyksta kiek kitaip.

Pirmiausiai, reikia įsitikinti, kad rekomendaciją duodantis žmogus yra patikimas, jo žodžiu galima pasitikėti. Paprastai po minėtos žodinės rekomendacijos seka kitas klausimas – „kaip tu su jais susijęs?“, siekiant išsiaiškinti rekomendacijos davėjo interesus. Aišku, kad įmonės akcininkas ar žmogus, kuriam pažadėti komisiniai už atvestą naują klientą nersis iš kailio, kad tik prikalbintų pasinaudoti teikiamomis paslaugomis. Rekomendacijos metu gali būti paminėti ir minusai, ne tik pliusai. Taip suteikiama galimybė pasvarstyti, ar pliusai akivaizdžiai minusus nusveria, ar jie yra esminiai, dėl kurių net kreiptis nevertėtų.

Perkelkime dabar tas rekomendacijas į internetą. Pabandysiu duoti keletą patarimų, kaip reikėtų naudoti atsiliepimus savo interneto puslapyje.

  1. Jokių automatinių atsiliepimų rašymo įskiepių! Čia jums ne koks forumas, ar skundų portalas, išklausantis buvusių darbuotojų ir konkurentų „nusiskundimus“, kurie paprastai „nuskandina“ gerus atsiliepimus.
  2. Esant galimybei, atsisakykite skyrelio „Atsiliepimai“. Jie turi būti natūralesni, nei 17 atsiliepimų rinkinukas, kuris dažnai nesikeičia metus ar net keletą metų. Jei turite įmonės naujienas, atsiliepimus iš svarbesnių klientų galite rašyti ten, bet nereikia laikyti atskiro skyriaus.
  3. Jokių datų šalia atsiliepimų. Jei kartą klientas buvo patenkintas ir sutiko duoti rekomendaciją, dar nereiškia, kad po mėnesio jis nenutrauks sutarties ir neparašys blogų atsiliepimų. Priežasčių tam gali būti daugybė, tuo tarpu skaitytojas matys, kad prieš 7 metus kažkas jūsų įmonę gyrė… Jei apleisite naujų rekomendacijų publikavimą, lankytojai taip pat matys, kad paskutinis atsiliepimas buvo prieš metus. Ar jūsų darbo kokybė metus buvo tokia bloga, kad neturite nė vieno atsiliepimo? O gal jūs jau metus veiklos nevykdote veiklos? Data atsiliepimams nereikalinga.
  4. Nerašykite atsiliepimų patys! Save girti yra labai sunku, arba tai nenatūraliai išeina… Geriau pateikite klientams trumpą klausimyną, ar atsiliepimo rašymo planą. Pavyzdžiui, a) Kokia paslauga pasinaudojote? b) Kaip ši paslauga padėjo jūsų verslui (pagerino, pagreitino)? c) Kodėl rekomenduojate visiems? Nevenkite skaičių – „30 procentų pagerėjo darbas po šios paslaugos“; „dabar viską darome dvigubai greičiau, nes šie profesionalai padėjo…“. Konkretumas reiškia, kad atsiliepimas unikalus, be to tai nemažai pasako apie paslaugos efektyvumą.
  5. Pateikite rekomendaciją davusio asmens nuotrauką, pilną vardą pavardę ir jo darbovietę. Visada atsiras iš matymo pažįstančių asmenų, taip pat tų, kurie tenka dirbti su ta pačia įmone, tad visada lankytojas žinos, kad gali pasitikslinti dėl paslaugų ir gauti asmeninę rekomendaciją.
  6. Jei gaunate rekomendacijas apie konkrečią paslaugą, natūralu, kad tokį atsiliepimą geriausiai patalpinti būtent tos paslaugos aprašyme. Tiesiog pasidomėkite tam tikru HTML kodu, kad galėtumėte gražiai įterpti atsiliepimą su nuotrauka į paslaugos puslapį – jokių papildomų TVS funkcijų čia nereikia, tad tai nieko nekainuoja papildomai. „Apie Mus“ skyrelyje taip pat galima įdėti 2-3 bendrinius atsiliepimus, tačiau akcentas vis tiek turėtų būti į paslaugų aprašymus.
  7. Nedubliuokite atsiliepimų, geriau juos subtitruokite. 🙂 Skamba įdomiai? Kai gaunate atsiliepimą rusiškai ar angliškai, pateikite originalo kalba, tada po apačia pateikite vertimą lietuviškai. Atrodys originaliai, neiškraipysite atsiliepimo minties savo vertimu. Tie, kas supranta tas kalbas, galės ir taip perskaityti.
  8. Per trumpas – blogai, per ilgas – irgi blogai. Optimalus atsiliepimo ilgis – 2-3 sakiniai. 5 žodžiai – per trumpas. Jei daugiau panegirikos ir vos ne prozos kūrinys išeina, stenkitės dėti tik esminį fragmentą. Pilną tekstą galima dėti įmonės naujienose, o atsiliepime pateikti nuorodą į pilną tekstą. Turėkite omenyje, kad skaitytojui reikia suvokti, kas ir kodėl jus rekomenduoja. Svetimos pagyros nėra labai įdomus skaitinys.
  9. Atsiliepimai, kurie gaunami ant popieriaus, įrėminti ir kitais fiziniais būdais turėtų būti tiesiog perrašomi. Beje, galima juos ir nuskenuoti, tačiau talpinti puslapyje šalia paslaugų – sunkiai suvokiamas variantas. Jei jau gautas atsiliepimas iš labai rimto kliento – padarykite naujieną ir įdėkite tiek tekstą, tiek skenuotą versiją – tai yra pakankama priežastis pasigirti ir pasipuikuoti. Tokio lygio atsiliepimų gaunama ne kas dieną, todėl paverskite jas naudingu turiniu, o ne laikykite pas direktorių stalčiuje ar ant sienos pasikabinę.

Atsiliepimai – tikrai galingas rinkodaros įrankis, tačiau jis turi būti naudojamas pagal paskirtį ir teisingai. Priešingu atveju ne tik, kad naudos nebus, bet ir žalos savo reputacija prisidarysite. Interneto vartotojai – ne idiotai, jie supranta, kada atsiliepimas yra nuoširdus ir tikras, o ne paties darbuotojo parašytas apie savo įmonę, apsimetant klientu.

Su pornografija internete kovos ir paprasti vartotojai

kova su pornografija

Dabar su pornografija internete galės kovoti ir paprasti vartotojai. Didžiausios pasaulyje paieškos sistemos Google ir Bing pradėjo naują kovos su pornografija stadiją. Jos leis vartotojams, pamačiusiems SAVO pornografines nuotraukas ar vaizdo įrašus tarp normalių paieškos rezultatų, patiems pranešti apie netinkamą turinį.

Bing sukūrė specialų puslapį, kuriame galima surašyti visas detales. Aišku, oficialiai tai turi būti paties asmeninė nuotrauka, kurią įkėlė kiti žmonės be jūsų sutikimo. Toks elgesys yra vadinamas “revenge porn” ir yra gana paplitęs socialiniuose tinkluose, kai susikivirčiję ar išsiskyrę žmonės keršydami savo buvusiai antrai pusei įdeda jos ar jo nuotrauką viešai. Dažniausiai tai būna netinkamos nuotraukos, galinčios pakenkti žmogaus reputacijai. Prieš tokį santykių aiškinimąsi stojo iš karto ir Google ir Microsoft, tačiau toks mechanizmas gali būti panaudojamas ir su kitokios paskirties nuotraukomis (komercinėmis porno).