Google AdWords ir pakartotinė rinkodara: svarbiausi niuansai

google adwordsDaugiau nei 95 proc. lietuvių naudojasi Google sistema, ieškodami informacijos apie pasirinktos kategorijos prekes ar paslaugas. Neatsitiktinai Google AdWords yra viena perspektyviausių ir veiksmingiausių internetinės reklamos formų. Vienas svarbiausių minėtosios paslaugos privalumų – vartotojų paieškų analizė ir geriausių rezultatų pateikimas. Atskiru privalumu laikoma ir patogi reklamos apmokėjimo sistema, t. y. klientas moka už rezultatą ir, stebėdamas duomenų analizę, gali racionaliai paskirstyti investicijas.

Kodėl Google reklama?

Svarbiausias Google AdWords tikslas – reklamos rodymas potencialiems klientams. Tai reiškia, kad minėtoji reklamos forma užtikrina aukštą investicinę grąžą. AdWords leidžia numatyti potencialių klientų poreikius ir sugrupuoti juos į atskiras kategorijas. Reklama transliuojama remiantis konkretaus regiono, paros laiko ir kitų individualių poreikių rodikliais.

AdWords reklama yra puikus pasirinkimas tiek mažesnėms, tiek didesnėms bendrovėms ir geras sprendimas trumpoms kampanijoms, pvz., specialiems pasiūlymams, akcijoms, išpardavimams ar renginiams. Google AdWords padės išspręsti ir naujo produkto įvedimo sunkumus. Visas transliuojamas reklamas galima koreguoti, sustabdyti ir iš naujo įjungti bet kurią dieną, bet kuriuo paros metu. Pageidaujantiems išskirtinumo siūlomos ne tik tekstinės, bet ir vaizdinės internetinės rinkodaros formos.

Pakartotinė rinkodara – remarketingas

Užpildyta prekių ir paslaugų rinka suteikia vartotojui galimybę rinktis, t. y. ieškodami konkretaus produkto, įvertiname kelių įmonių pasiūlymus ir sudarome alternatyvų sąrašą. Natūrali konkurencija verslininkus ragina stoti į kovą dėl potencialių pirkėjų. Remarketingas, t. y. pakartotinė rinkodara, siūlo optimaliausią minėtosios problemos sprendimą, t. y. jūsų svetainėje apsilankiusių ir ją palikusių vartotojų sugrąžinimą. Minėtoji paslauga buvusiems jūsų lankytojams siūlo reklamą, skatinančią sugrįžti. Pakartotinės rinkodaros veikimas pagrįstas Google AdWords reklamos skelbimų rodymu tiems lankytojams, kurie lankėsi jūsų svetainėje ir atliko tam tikrus veiksmus (pvz., domėjosi konkrečios prekės aprašu). Pakartotinė rinkodara potencialiems jūsų klientams teikia specialiuosius pasiūlymus (pvz., nuolaidas) ar ragina atidžiau pasidomėti tam tikra prekių kategorija.

Pakartotinė rinkodara yra puiki galimybė, leidžianti analizuoti potencialių klientų poreikius ir elgseną jūsų svetainėje. Jūs galite stebėti lankytojų pokyčius, įžvelgti tendencijas ir numatyti klientų poreikius. Tinkamai realizuota pakartotinės rinkodaros paslauga didins prekinio ženklo žinomumo rodiklius ir sustiprins bendrovės įvaizdį.

Bendradarbiaukite su profesionalais

Jei siekiate aukščiausių rezultatų, norite maksimaliai padidinti klientų gretas ir sukurti didžiausią investicinę grąžą, bendradarbiaukite su Google reklamos specialistais, teikiančiais aukščiausios kokybės paslaugas. Nepamirškite – internetinė rinkodara yra nuolatos besikeičianti, auganti ir tobulėjanti veiklos sritis, reikalaujanti praktinės patirties, įgūdžių ir profesinių žinių.

, ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *