Kaip pasirinkti stilingiausius rūbus ir neišleisti daug pinigų?

stilingi drabužiaiAtrodo, kartais išleidi pusę atlyginimo, o rezultatas skatina sudaužyti visus veidrodžius namuose. Jeigu Jums, kaip ir man, stilingu būti trukdo ne piniginės storis, o kažkokio cinkelio nepagavimas, šis straipsnis Jums. Todėl šiandien stilistė pataria, ką daryti, kad apsipirkimas internetu teiktų džiaugsmą, o rezultatai pranoktų lūkesčius.

Baziniai rūbai ir papildomos spalvos

Dizaineriai ir stilistai pasakoja, kad vienam sezonui tereikia turėti bazinių rūbų trejetuką. Šie stilingi drabužiai internetu turėtų būti tamsios arba bent jau neiššaukiančios spalvos. Rinkinuką sudarykite iš pagrindinių drabužių. Geriausiai jeigu tai: tamsios spalvos džinsai arba kelnės; švarkas arba oficialus megztinis; suknelė su prie jos priderinta rankine.

Stilistai sako, kad stilingi drabuziai moterims tai ne skudurynas spintoje, o savitas stilius, kuris prasideda nuo savęs pažinimo. Todėl stilinga apranga moterims ir turi susidaryti iš pagrindinių rūbų ir juos puošiančių derinių. Šiuo atveju aukščiau išvardintus drabužius galima derinti prie įvairių spalvų palaidinių, skarelių ar įmantresnių papuošalų. Žinoma, šie trys rūbai turėtų būti parenkami pagal Jūsų gyvenimo stilių, tarkim, dirbant biure – kostiumėliai moterims internetu turėtų tapti pirmu taikiniu.

Medžiagos

Be tinkamai parinktų pagrindinių rūbų svarbu, kad grazus drabuziai moterims ir stilingi drabuziai vyrams būtų iš kuo natūralesnių audinių. Įsivaizduokime, kad nusiperkate rūbą, kuris po pirmo skalbimo gali tarnauti tik kaip grindų skuduras. Tai tikrai netinkama investicija.

Kartais galima pasirinkti pagal gamintoją. Juk rubai moterims is anglijos dažniausiai yra medvilniniai. Tačiau jokiu būdu neverta vaikytis garsių prekinių ženklų. Juk kokybiški stilingi drabužiai internetu gali kainuoti visai nedaug.

Deriniai

Dizaineriai juokauja, kad stilingi drabužiai internetu pirmiausiai yra puikiai parinkti jų deriniai.

Taigi, moteriski drabuziai internetu yra puiki vieta pasirinkti iš plataus jų asortimento. Aksesuarai visuomet išgelbės net ir nevykusiai nupirktą sijoną ar dviem dydžiais per dideles kelnes. Universalus rubai moterims internetu aksesuarų pagalba gali puikiai pasitarnauti kuriant tiek dieninį, tiek vakarinį įvaizdį. Jeigu nenorite rizikuoti rinkitės prislopintų spalvų rankines, batus, šalius ar galvos apdangalus, su kuriais stilingi drabužiai internetu padės Jums sužibėti.

 

Originalios pėdkelnės – išskirtiniams drabužių deriniams

pėdkelnėsTikrai neretai tenka pagalvoti apie taip, kaip susikurti originalius ir stilingus drabužių derinius. Įvairių pasirinkimo galimybių yra iš tiesų nemažai, tad pasitelkusios fantaziją visada galėsite susikurti tikrai įspūdingus derinius. Šiltuoju metų laiku vis dažniau norisi apsirengti suknelę, tad įvairios pėdkelnės tikrai gali padėti susikurti išskirtinius drabužių derinius. Įsitikinsite, kad jos tikrai gali pagyvinti bet kokią aprangą, ir rezultatas bus iš tiesų puikus.

Pasirinkite patinkantį modelį

Pėdkelnės gali būti dekoruotos įvairiausiomis detalėmis, tad visada galėsite atrasti tokias pėdkelnes, kurios jums patiktų labiausiai. Galite drąsiai rinktis ryškių spalvų pėdkelnes, kurios tikrai pagyvins jūsų aprangą, ir taip pat puikiu pasirinkimu gali būti pėdkelnės su kojinių imitacija, kurios vis dar labai madingos. Kai rinksitės pačias tinkamiausias pėdkelnes, įvertinkite tai, prie ko jas dažniausiai derinsite, ir tai tikrai leis atrasti geriausias pasirinkimo galimybes.

Kur pirkti pėdkelnes?

Be jokios abejonės, didžiausią pėdkelnių pasirinkimą rasite specializuotose parduotuvėse, tad jose apsilankyti visada bus labai palanku. Galite rinktis fizines ar internetines parduotuves, kuriose yra prekiaujama pėdkelnėmis, ir tokiose parduotuvėse tikrai galėsite rasti pakankamai gausų siūlomų prekių pasirinkimą. Tikėtina, kad tokiose parduotuvėse galėsite išsirinkti labiausiai patinkančias prekes, kurias užsisakyti bus galima tikrai labai greitai ir paprastai.

Pėdkelnių kainos

Tenka pastebėti, kad internetu parduodamų pėdkelnių kainos yra kiek mažesnės nei fizinėse parduotuvėse, tad visada yra palanku apsipirkti tokiu būdu. Tikėtina, kad čia rasite tikrai labai didelį siūlomos produkcijos pasirinkimą, ir netrukus galėsite užsisakyti  jums labiausiai patinkančias prekes. Tam dažniausiai tereikia vos kelių minučių, o prekių pristatymas trunka ne daugiau nei kelias darbo dienas, jei nuspręsite rinktis savo šalies pardavėją. Labai tikėtina, kad ilgai laukti nereikės, kol prekės bus pristatytos, ir galėsite džiaugtis pigiau kainuojančiomis kokybiškomis prekėmis.

Galite maloniai nustebti, kaip pėdkelnės gali pagyvinti jūsų aprangą, ir visai nesvarbu, koks jūsų aprangos stilius, bet kokiu atveju galėsite atrasti labiausiai patinkančias pėdkelnes, kurias įsigyti galėsite ir internetu. Rinktis tikrai turime iš ko, tad netrukus galėsite atrasti labiausiai patinkančias prekes.

Vieno puslapio svetainė

Vis dažniau girdime apie tokį reiškinį internete kaip vieno puslapio svetainė. Iš tikrųjų, tai labai patogus ir nebrangus įrankis pristatyti savo verslą ar paslaugą. Pasižiūrėkime iš arčiau, kas tai yra.

Kas yra vieno puslapio svetainė?

Vieno puslapio svetainė yra nedidelis, bet gana koncentruotas puslapis, kuriame trumpai ir glaustai pristatomas tam tikras prekės ženklas, paslauga ar kitas objektas. Tokių svetainių mada tai ateina, tai vėl praeina. Pastaruoju metu vėl stebimas šių svetainių „sugrįžimas”. Tai lėmė planšetinių kompiuterių populiarumas ir informacijos peržiūros specifika – horizontalus ir vertikalus informacijos peržiūrėjimas stumdant informacinius blokus, o ne tempiant puslapį į apačią (scroll). Toks informacijos vartymo būdas vadinamas tiesiog vartymu (fold). Jam pradžią davė prieš keletą metų pasirodę jQuery skriptai, primenantys knygos puslapio vartymą.

Kam vieno puslapio tinklalapis yra reikalingas?

Kyla klausimas – kam toks vieno puslapio tinklalapis yra reikalingas? Iš tikrųjų, tai yra labai aiškus pardaviminis puslapis, kurio tikslas – parduoti lankytojui prekę ar paslaugą nevedant niekur toliau. Tai vadinamasis landing page – paskutinis lankomas puslapis, po kurio lankytojas išeina iš viso arba paspaudžia pirkimo nuorodas ar mygtukus. Turbūt esate matę senus kilometro ilgio amerikietiškus puslapius, padarytus vos ne su Word redaktoriumi ir prikištus video, atsiliepimų, dešimt kartų pakartojant PIRKITE. Tai senųjų puslapių mada, kurią jau dabar pradėjo keisti kur kas gudresni vieno puslapio tinklapiai.

Realiai tokiame puslapyje galima reklamuoti ir visą verslą. Jis idealiai tinka vienkartiniams renginiams, kursams, el. knygoms pardavinėti, konsultacijoms pristatyti ir t.t. Bet koks vieno objekto pardavimas galimas būtent tokios struktūros interneto puslapyje.

Pavyzdys – vieno renginio reklama svc2baltics.com Pastebėkite, kaip išspręsta I ir II lygio meniu problema. Iš tikrųjų visas puslapis yra vientisas.

Galite paklausti, kaip išsprendžiami papildomos informacijos poreikiai? Labai paprastai – naudojant kitas antrosios kartos žiniatinklio (Web 2.0 lietuviškas pavadinimas ;)) priemones: naujienos pateikiamos Facebook ar/ir Twitter socialiniuose tinkluose, papildomos produkto ar paslaugos iliustracijos – Pinterest arba Flickr tinkluose, video – Youtube kanale, bilietai į renginį arba rezervaciją daroma per Eventbrite, išsami informacija arba prezentacija pateikia PDF ar PPT format parsisiuntimui arba naudojantis dokumentų dalinimosi tinklais Slideshare bei Scribd ir t.t. Puslapyje nelaikoma nieko, kas yra šalutinio.

Ar tai pateisinama? Iš vienos pusės sutaupoma svetainės talpinimui, o taip pat lankytojai yra paskirstomi į kitus kanalus, kurie turi būti “brandinami” atitinkamai profesionaliai. Iš kitos pusės vartotojai yra išvejami į kitus puslapius, tačiau iš ten jie gali grįžti į pradinį – pardavimų puslapį.

Technologiniai aspektai ir SEO

Iš tikrųjų vizualiai puslapis atrodo ne kaip vieno puslapio. Jis yra ilgas, tačiau šone gali būti meniu, kurią spaudžiant lankytojas yra „numetamas“ į tą puslapio vietą. Technologiškai tai yra elementarus „Anchor linkas“ – tame pačiame puslapyje pateikta nuoroda į paragrafo pavadinimą. Nereikia čia net HTML5, viskas gali būti padaryta ir su paprastu HTMLu. Vizualiai gali atrodyti, kad yra daug puslapių, tačiau pasižiūrėjus puslapio kodą galima pamatyti, kad visa informacija yra viename ištisiniame puslapyje ir į kitus vidinius puslapius nuorodų nėra.

Iš SEO pusės šis puslapis nėra labai patrauklus dėl kelių priežasčių:

  1. Jame nėra kokybiško daug turinio, todėl su laiku jis gali autoriteto ir neuždirbti. Nebent tai kursinis darbas, tačiau tokį skaityti ir atsispausdinti gana sudėtinga.
  2. Informacija gali būti slepiama po tam tikrais kodais. Google tai gali suprasti, kaip nelegalią praktiką (cloaking) ir užblokuoti puslapio rodymą paieškos rezultatuose.
  3. Naudojama labai daug nereikalingo kodo vaizdo efektams, o tai gali lėtinti puslapio krovimosi greitį, kas SEO irgi yra svarbu.
  4. Kadangi puslapio tikslas dažniausiai trumpalaikis, jo užsakovai nėra linkę investuoti š kokybišką nuorodų tinklą, nors iš kitos pusės profesionaliai padarytas puslapis pats savaime gali gauti nemažai organinių nuorodų.
  5. Gali turėti nemažai išeinančių nuorodų, tad reiktų nepamiršti „noindex“ ir „nofollow“ žaidimų.

Tokių puslapių po truputį Lietuvoje daugėja, tačiau pas mūs nėra taip gerai išvystytos pardaviminių puslapių strategijos, todėl jie sau kelią skinasi gana sunkiai, nes tik dabar į madą ateina BLOGAI (tinklaraščiai). Bet apie tai jau kitame straipsnyje.