Kokiems raktiniams žodžiams geriausiai optimizuoti naują puslapį?

Tiesiog norime atsakyti į vieną svarbų ir konkretų klausimą, kurį gauna visi SEO specialistai.

Kokiems raktiniams žodžiams geriausiai optimizuoti naują puslapį?

nuorodosŽinome esminį momentą – puslapis yra naujas. Jam nėra 10 metų, jis greičiausiai dar niekur nereklamuotas, tad Google į tokius žiūri ir atlaidžiai, ir įtariai. Nereiktų perspausti naujų puslapių SEO procesais, nes tai atrodys per daug nenatūralu. Nauji puslapiai iš karto negauna didelio žinomumo, todėl reiktų būti atsargiems su optimizacija.

Atsakymas į šį klausimą: geriausia optimizuoti ilgiems raktiniams žodžiams. Principas paprastas – 1 raktinis viename puslapyje.

Tai reiškia, kad puslapis apie automobilių detales neturėtų būti optimizuojamas su raktiniu žodžiu automobilių remontas, arba autoservisas.

Ilgas raktinis žodis reiškia, kad jį sudaro bent 3 žodžiai, pavyzdžiui, automobilių detalės pigiau. Puslapis su šiuo raktažodžiu aukštai bus rodomas tik kai Google paieškos naudotojai įves tokią arba labai panašią frazę. Ji automatiškai nurodo, kad žmonės ieškos įsigyti automobilių detalių, o ne domisi detalėmis kaip reiškiniu. Tai parduodantis raktinis žodis, kuris veda labai motyvuotus lankytojus.

Kartais kyla kitas klausimas. Kas geriau: keli motyvuoti lankytojai ar šimtas lankytojų „iš gatvės“, kurie į puslapį užklydo netyčia? Be abejonės, kad motyvuoti lankytojai yra esminiai bet kuriai el. parduotuvei ar paslaugų teikėjų įmonei, nes būtent jie atneš pelną. Tada interneto puslapis ir SEO atsipirks, atsiras lėšų kitiems raktiniams žodžiais. SEO agentūros Taurusmedia.lt atstovas Mantas sakė, kad ilgus raktinius iškelti kainuoja kur kas pigiau, nei bendrinius. Taigi už tą patį biudžetą galima pasiekti itin neblogų rezultatų.

Reiktų nepamiršti, kaip daromas tas SEO. Sukuriamas nukreipimo puslapis, optimizuotas tam tikram ilgam raktažodžiui. Jame pateikiamas išsamus turinys apie reklamuojamą prekę ar paslaugą. Tada sutvarkomas ir puslapio kodas, kad jis atitiktų Google keliamus reikalavimus. Keletas atgalinių nuorodų iš susijusio turinio, ir viskas! Atgalinės nuorodos Lietuvoje dedamos 5 SEO straipsnius. Paprastai juose galimos 2 nuorodos, tad viena gali eiti į tą nukreipimo puslapį, o kita – į pagrindinį. Tokiu būdu pagrindinio puslapio autoritetą pakelti vien tik optimizuojant ilguosius raktinius.

Tai gana efektyvus būdas greitai ir nebrangiai pasigerinti pozicijas.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

%d bloggers like this: