Visa tiesa apie interneto svetainių kūrimą

svetainės kūrimas

svetainės kūrimas

Svetainės kūrimas yra susijęs su interneto (World Wide Web) arba intraneto (privataus tinklo) kūrimu. Svetainės kūrimas gali būti įvairus: nuo paprasto vieno statinio puslapio kūrimo iki paprasto teksto iki sudėtingų internetinių interneto programų (žiniatinklio programų), elektroninių įmonių ir socialinių tinklų paslaugų. Išsamesnis užduočių, kurias dažniausiai nurodo interneto svetainių kūrimas, sąrašas gali apimti žiniatinklio inžineriją, interneto svetainių kūrimą, interneto turinio kūrimą, ryšių palaikymą klientais, kliento ir serverio pusės scenarijų sudarymą, žiniatinklio serverio ir tinklo saugos konfigūraciją ir elektroninės prekybos plėtrą.

Tarp žiniatinklio profesionalų, „interneto svetainių kūrimas“ paprastai reiškia pagrindinius ne dizaino aspektus kuriant interneto svetaines: žymėjimo ir kodavimo rašymą. [2] Interneto svetainių kūrime gali būti naudojamos turinio valdymo sistemos (CMS), kad turinio pakeitimai būtų lengvesni ir prieinami turint pagrindinius techninius įgūdžius.

Didesnėms organizacijoms ir įmonėms interneto svetainių kūrimo komandas gali sudaryti šimtai žmonių (interneto svetainių kūrėjai) ir kurdami svetaines galėtų laikytis standartinių metodų, tokių kaip „Agile Methodologies“. Mažesnėms organizacijoms gali reikėti tik vieno nuolatinio ar samdančio kūrėjo arba antrinio paskyrimo susijusioms darbo vietoms, tokioms kaip grafikos dizaineris ar informacinių sistemų technikas. Žiniatinklio kūrimas gali būti bendradarbiavimas tarp departamentų, o ne paskirto departamento sritis. Yra trijų tipų žiniatinklio kūrėjų specializacija: „end-end“, „back-end“ ir „full-stack“. „End-end“ kūrėjai yra atsakingi už elgesį ir vaizdus, kurie veikia vartotojo naršyklėje, o „back-end“ kūrėjai – su serveriais.

Šis skyrius yra parašytas kaip asmeninis apmąstymas, asmeninis esė ar argumentuojantis rašinys, kuriame nurodomi „Wikipedia“ redaktoriaus asmeniniai jausmai arba pateikiami originalūs argumentai šia tema. Prašau padėti patobulinti ją perrašius enciklopediniu stiliumi. (2018 m. Rugsėjis) (sužinokite, kaip ir kada pašalinti šį šablono pranešimą)
Nuo tada, kai žiniatinklis buvo komercializuotas, jo plėtra buvo auganti industrija. Šios pramonės augimą lemia įmonės, norinčios naudoti savo svetainę, norėdami reklamuoti ir parduoti produktus ir paslaugas klientams. [3]

Yra daugybė atvirojo kodo įrankių, skirtų interneto plėtrai, pavyzdžiui, „BerkeleyDB“, „GlassFish“, LAMP („Linux“, „Apache“, „MySQL“, PHP) ir „Perl / Plack“. Tai leido iki minimumo sumažinti interneto svetainių kūrimo išlaidas. Kitas pramonės augimą lemiantis veiksnys yra lengvai naudojamos WYSIWYG internetinės plėtros programinės įrangos, tokios kaip „Adobe Dreamweaver“, „BlueGriffon“ ir „Microsoft Visual Studio“, atsiradimas. Norint naudoti tokią programinę įrangą, vis dar reikia mokėti hiperteksto žymėjimo kalbą (HTML) arba programavimo kalbas, tačiau pagrindus galima greitai išmokti ir įgyvendinti.

Nuolat augantis įrankių ir technologijų rinkinys padėjo kūrėjams sukurti dinamiškesnes ir interaktyvesnes svetaines. Be to, interneto svetainių kūrėjai dabar padeda teikti programas kaip žiniatinklio paslaugas, kurios tradiciškai buvo prieinamos tik kaip kompiuterio, naudojamo staliniu kompiuteriu, programos. Tai suteikė daug galimybių decentralizuoti informacijos ir žiniasklaidos platinimą. Pavyzdžių galima pastebėti padidėjus debesijos paslaugų, tokių kaip „Adobe Creative Cloud“, „Dropbox“ ir „Google Drive“, skaičiui. Šios žiniatinklio paslaugos leidžia vartotojams sąveikauti su programomis iš daugelio vietų, užuot žinomos konkrečiai darbo vietai apie jų taikomąją aplinką.

Dramatiškų komunikacijos ir komercijos pokyčių, kuriuos paskatino interneto plėtra, pavyzdžiai yra elektroninė prekyba. Internetinės aukcionų svetainės, tokios kaip „eBay“, pakeitė tai, kaip vartotojai randa ir perka prekes ir paslaugas. Tokie internetiniai mažmenininkai kaip Amazon.com ir Buy.com (be daugelio kitų) daugeliui vartotojų pakeitė savo apsipirkimo ir sandorių medžioklės patirtį. Kitas transformacinės komunikacijos, kuriai vadovauja interneto plėtra, pavyzdys yra tinklaraštis. Žiniatinklio programos, tokios kaip „WordPress“ ir „Movable Type“, sukūrė tinklaraščių aplinką atskiroms svetainėms. Aktyvesnis atvirojo kodo turinio valdymo sistemų ir įmonės turinio valdymo sistemų naudojimas padidino interneto plėtros įtaką sąveikai internete ir bendravimui.

Žiniatinklio plėtra taip pat paveikė asmeninius tinklus ir rinkodarą. Tinklalapiai nebėra vien darbo ar komercijos įrankiai, bet plačiau naudojami bendravimui ir socialiniams tinklams kurti. Tokios interneto svetainės kaip „Facebook“ ir „Twitter“ suteikia vartotojams galimybę bendrauti, o organizacijos – asmeniškesnį ir interaktyvesnį visuomenės įtraukimo būdą.

Parašykite komentarą

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.