Pagrindiniai kriterijai, kai reikalingas autobusas į Daniją

į DanijąJei panorote keliauti ar užsidirbti papildomų pinigų, tikriausiai sudomino, koks autobusas kada važiuoja į Daniją. Tuomet kreiptinas dėmesys į šiuos kriterijus: transporto priemonės būklė, kelionės laikas, miestas, iš kurio ir į kurį vykstama, kas kiek laiko sustojama, kokia vairuotojo patirtis.

Autobusas į Daniją privalo būti tvarkingas. Čia netinka tokie žodžiai kaip „turėtų“, „galėtų būti“ ar „pageidautina, kad būtų tvarkingas“. Turi arba privalo. Ir ne kitaip. Klausiate, kodėl? Įsivaizduokite kelionę iš Kauno į Vilnių. Šimtas kilometrų, šalis gimtoji, kalba nesvetima. Kelionės laikas neilgas, ypač jei lygintume su atstumais, kuriuos įveikia vokiečiai ar amerikiečiai. O štai maršrutas nuo Lietuvos iki Danijos – visai kita kalba. Kilometrų skaičius išauga į keturženklį, atsiduriama užsienyje, kur lietuvių kalba visiems tokia pat aiški kaip lietuviams estų ar kinų. Aišku, komunikuoti padeda anglų kalba. Tačiau komunikacija – ne viskas, ką norime akcentuoti. Kad autobusas privalo būti techniškai nepriekaištingas, įrodo ilgas atstumas bei įvairios vietovės. Jei paskutinį garą beleidžiantis automobilis sustotų kur nors tarp miškų, o vairuotojas neturėtų mechaniko gyslelės, tektų nemažai palaukti pagalbos.

Kai autobusas į Daniją veža keleivius, transporto priemonės būklė svarbi ir dėl jų saugumo. Apie scenarijų, kai padangos jau nebepanašios į padangas ir gali bet kurią akimirką sprogti, nesinorėtų net užsiminti. Ir reikėtų tikėtis, kad vežėjai iki tokių kraštutinumų nenusileidžia. „Pavargęs“ variklis dar ne taip baisu, kaip visiškai nusidėvėjusios stabdžių kaladėlės. Abu atvejai blogi, tačiau sudėtingesnėje situacijoje nebeveikiant stabdžiams kyla pavojus tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Na, o kadangi Lietuvą ir Daniją skiria nemažai kilometrų, reikia pakartoti, kad transporto priemonė tiesiog privalo būti prižiūrėta. Vežėjai turi atlikti reguliarius patikrinimus, o prireikus iškart keisti įtartinai atrodančias dalis. Tokiu atveju kelionė ramesnė. Niekas negarantuotas, kad autobusas didvyriškai atlaikys kiekvieną kilometrą, tačiau svarbiausia, kad mechanikai padarytų viską to siekdami.

Toliau reikėtų paminėti kelionės laiką. Kaip jau prasitarta pačioje pradžioje, į Daniją žmones vilioja poilsis arba uždarbis. Tiek vienu, tiek kitu atveju svarbi yra laiko sąvoka. Norisi atvykti tada, kai reikia. Tokiu laiku, kad darbdaviai nepradėtų galvoti, kur žmogus prapuolė. O jei važiuojama atostogų tikslais, būtų smagu viešbutį ar kitą vietą pasiekti tada, kai suplanuota, o ne dviem valandomis vėliau. Kelionės laiko kriterijus neabejotinai susijęs su autobusu tvarkingumu. Kai į Daniją vykstančio autobuso techninė būklė nepriekaištinga, žmonės gali tvirčiau žinoti, kad į reikiamą vietą atvyks tada, kai reikia, o ne tada, kai bus pakeista jėgas išeikvojusi sankaba.

Kiekvienam norinčiam vykti į Daniją aktualu, iš kokio miesto keliaujama. Juk vidurio Lietuvoje gyvenančiam asmeniui patogiau važiuoti iš Kauno nei iš Vilniaus. Lygiai taip pat svarbu, į kokį miestą autobusas nuveš. Jei kelionės tikslas yra nutolęs nuo planuojamos stotelės, tuomet dar reikia rūpintis, kaip nuo taško B pasiekti tašką C. Žinoma, viską suplanavus neturėtų kilti problemų.

Daugelį žmonių domina ir autobuso sustojimo intervalai. Jei neplanuojama sustoti itin ilgiau, galima įžvelgti tiek teigiamų, tiek neigiamų dalykų. Viena vertus, kelionės tikslas turėtų būti pasiekiamas greičiau. Žiūrint iš kitos pusės, vairuotojas labiau pavargsta. Nei jis, nei keleiviai negali nueiti į tualetą ar tiesiog pakelės kavinėje nusipirkti puodelio kavos ar traškučių. O ir kojas pramiklinti norisi.

Svarbu užsiminti ir apie vairuotojo patirtį. Patikima vežėjų įmonė rūpinsis, kad į kelionę leistųsi nepriekaištingų sugebėjimų vairuotojai. Tokie, kuriems maršrutas Lietuva–Danija nekeltų pernelyg didelio streso. Autobusas į Daniją turi būti pilotuojamas tokio asmens, kuris pasižymi atsakingumu bei vairavimo patirtimi. Aišku, didelė reikšmė teiktina maršruto žinojimui. Nes nei vienas keleivis nenorėtų klaidžioti.

Šie pagrindiniai kriterijai, kai reikalingas autobusas į Daniją ne iš piršto laužti. Kad autobusas į Daniją nuvyktų sklandžiai, būtinas tiek puikus jo techninis stovis, tiek geri vairuotojo įgūdžiai. Tuomet ir keleiviai patenkinti, ir vežėjų įmonė gali didžiuotis teikiamomis paslaugomis.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *